När man borde sova.

Hallå där, kött och blåbär. Idag är det söndagkväll och jag har heeeeelt ledig imorgon. Blev positivt överraskad av det, haha! Jag har haft en sågottsom perfekt vecka. På fredagen stannade jag i alla fall på internatet och vi försökte grilla med en engångsgrill som aldrig ville fungera så vi kom tillbaka till skolan och fixade köttet här i stället. Igår åkte jag in till huvudstaden till broor och på kvällen sprang jag midnattsloppet. Det var riktigt kul! Massa gröna gubbar och gummor som luktade svett och irrade omkring på stan, haha, herregud jååå näää. Jag orkade länka alla 10km med tiden 1.00.32, och jag är väl all in all helt nöjd!
 
 
Kommande vecka är jag i skolan/internatet/ute på länk och till helgen åker jag hemåt, eller skall vi säga, min mor tvingar hem mig, för att hon fyller år och vi ska på kräftskiva, bättre sent än aldrig. Dock gillar jag inte att äta kräftor (/räkor) för jag gillar inte att skala dem. Annars äter jag ju nog dem bara jag slipper att skala, hah.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0