Några reaktioner.

Godkväll, här sitter jag nu igen. Videorna där vi sjunger (samt intervju) har kommit upp på hbl.fi idag och jag tänkte dela med några reaktioner som jag hade när jag kollade på min egen video;
 
1. Jag ser döds-seriös ut.
2. Jag låter verkligen supernervös.
3. Men det låter ändå helt okej.
4. Wow, vilken stilbild, och vinkel!
5. Bra att jag ser glad ut på mellan-videon i alla fall!
6. Vad hände med mitt hår som såg bra ut under morgonen?
 
Jaa, detta var väl vad jag direkt reagerade på. Men efter att ha kollat de andras insåg jag att det inte var bara jag som såg allvarlig ut, på gott och ont!
Och här, varsågoda är slutresultatet;
 
Ifall ni vill läsa den tillhörande intervjun som fanns ka ni klicka här (länken öppnas i ett nytt fönster)
 
För att läsa komma till lucia-insamlingen och röstningen (som fungerar antingen via sms, nätbank, eller röstsedlar som man kan få av mig) klickar ni här (där finns också en annan intervju än vad hbl. fi har på sin sida när man klickar på ett av ansiktena!)
 
 
I något kommande inlägg kommer jag skriva mer om själva insamlingen iom. att jag har väldigt mycket tankar kring den. Om just du har någon fråga eller önskemål om inlägg så får du mer än gärna lämna en kommentar!
 
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0