26.11.2013

Här har det varit tyst idag. Skoldagen bestod endast av bandövning och jag har trallat omkring på stan och sökt allt och ingenting. Hittade saker jag inte egentligen behöver (som vanligt) och blev utan det jag ville ha från början (som vanligt.) AAAAnyway, jag och Tova ska ha ett litet eget gig nästa måndag, wohoo! Vi ska sjunga på röda kors-julfest och det känns mycket bra för min del, i och med att min mor och styvfar är ganska mycket involverade i den organisationen. Överlag är det ganska fullt upp nästa vecka. Måndag mini-gig, torsdag själständighetsskol-uppträdande, på fredag självständighetsdag och morfars 80 årskalas med eget uppträdande och på lördag lite större "keikka" med skolan på en pub i karis. Nå jööö, helt ok! Sedan kommer ju Lucia emot och aaaah, jag älskar december!!!! Förresten såg jag första snön här i Karis. Lite pinsamt bara att märka det först ungefär mitt på dagen, men så kan det gå ibland.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0