Bättre

Trots att morgonen igår verkade vara riktigt dålig så blev det tusen gånger bättre efter det. Jag och Aino gick på gårdsloppis och jag köpte två jättefina halsdukar för en lite väl billig slant, gick omkring på stan, kom till lärkkulla och pratade. Sedan fick vi för oss att gå in till stan och panta flaskor, kom tillbaka och jag fick många goda skratt
med två killar från klassen. Efter ännu mera prat med två killar till slutade dagen i studion.
 
Jag fattar vad mamma menar med att jag trivs lite väl bra på lärkkulla... men här mår jag ju bra!!
 
Idag är det ju söndag, jag har ätit en fattig studerandes frukost (haha) och skall snart gå in till centrum för att köpa frukt tills ikväll. Höööres
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0