Hej hallådär, kött och blåbär.

HD13 är avslutat och jag har skaffat åt mig en ordentlig förkylning. Har inte varit ordentligt sjuk nu på ungefär ett år så nu blev jag drabbad..... Jag är faktiskt lite bitter. Igår vaknade jag upp med halsont och bad till alla gudar att inte pina mig mera tills idag. De lyssnade inte. Förra natten vaknade jag med ungefär en kvarts mellanrum. Halsen värkte och näsan var stockad. Schysst sa man, iochmed att vi skulle uppträda med lärkkulla där inför alla 600 deltagare. På soundchecket skämdes jag över hur fruktansvärt det lät (i mitt huvud) och beklagade och skyllde på min plötsliga förkylning. Jag sa att dethär går ju inte, men sen sa jag till mig själv hej hallå, sådär säger man inte. 
nåväl, jag sjöng där i allafall och det gick ju bra i alla fall! Nu är dock min hals om möjligt ääännu värre och jag kom hem till Tenala och sitter med en mugg honungsvatten. Just nu känns det surt, för vem har tid att vara sjuk?!
 
Får ännu se om jag åker till skolan imorgon, allt hänger på hur den kommande natten behandlar mig. 
 
För övrigt var det ju jättekul att se alla kompisar som jag lärde känna på sommardagarna också! All in all var det nog lyckat.
 
Jennifers bild från soundchecket

Kommentarer
Postat av: HD13

hej-halladar-kott-och-blabar

2013-11-03 @ 17:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0