Mååndag.

Efter dagens frukost gick jag på en uppfriskande promenix för mig själv. Varför är det sådant väder att man tycker det är jättekallt ute så man sätter på sig alla klädesplagg man bara hittar för att sedan brinna upp av hetta efter att man gått utomhus 5min? Finskt väder, thaaank you. Eller så har man allt för lite kläder och är allt för envis för att gå in efter mera kläder. I-landsproblem....
 
Jag har i alla fall nyss haft rytmensemble och det var nog en av de få gångerna jag med handen på hjärtat kan säga att det gick riktigt bra för min del, eller bättre än vad jag förväntat....... Att slå på en ko-klocka, häftigt!
Har också reserverat studiotid till senare för att banda in något riktigt amazing i hopp om att imponera på läraren, tyyyyyp.... Haha nä, men det hörde till läxan att banda in med redan existerande "loopar" en liten låt så att det låter någotlunda bra.
 
Dessutom hade jag en väldigt givande photoshoot med 4 av killarna i beatles-motiv. Skulle vara kul att dela upplevelsen med er också men naaah (;
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0