Make a better life.

Jag har en ganska tom ruta framför mig som jag skall fylla med text, men vad ska jag skriva ? Det glädjer mig att se att ni är många som kikar in här då jag skrivit något och jag vill skriva mer. Men vad vill jag skriva då? Min dag igår? Jag gick in till centrum två gånger och gick spontant med två killar till koti pizza. Sedan for vi och äta oss (ännu) mättare på Veras bullar. Kom hem och latade mig. Somnade 23:05, vaknade idag 8:03 och gick för att äta frukost. Nu sitter jag och väntar på lunchen eftersom jag inte har någon lektion före och om jag inte har misstagit mig har jag inte en enda lektion på hela dagen, heeelt ok. Istället skall jag öva lite inför mofis 80-årsfest som infaller om 2½ vecka.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0