Många.

Från att besökarantalet här på bloggen var 0 i förrgår stannade det på 34 igår, helt ok. Jag skall börja min morgon med äppelgröt har jag planerat och efter det bara ta det lite lugnt före dopet. 
 
Igårkväll fick jag en otrolig "julfiilis". Jag lyssnade på julmusik genom högtalarna och sökte fram alla mina tusen tomtar och ljusslingor som jag skall ta med till lärkkulla. Faktiskt mysigt!
En snabb "visste ni att......"
- Varje år har jag som regel att köpa åtminstone en ny prydnadstomte.
 
Och det börjar ju snart bli jul. 31 dagar kvar för att vara exakt! Nästa helg lillajul och sedan får det rulla på med för min del med x-antal uppträdanden både med skolan och för egen del. Gött och livet går på räls. Nu ska jag gå och fixa min grööööööt.
 
Inte min bild men annars heeeelt ok.............
Apel - appel - elma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0