Sitta i en dålig sits.

Idag är jag tillbaka på skolan. Fortfarande flunssig, måste lyda mamma med att spara på rösten så jag kan inte sjunga något idag. Fy attans vad jobbigt. Jag sitter här med nässpray och menthol-vaselin i hopp om att jag skulle besegra näsan. 
 
Idag är det onsdag, svenska dagen, 6 november, en förmiddag, 309:e dagen på detta år, osv. och jag får mat om ungefär 30 minuter.
 
Har för övrigt fått en väldigt spontan hemlighet/överraskning att bära på nu under ett par månader, riktigt spännande. Iom. att jag är en öppen person så kommer ni säkert snart få veta vad det är, fast jag skall försöka hålla mig så länge det bara går. Hoppas alla blir jätte nyfikna nu och bara "vaaa, berättaa?!" och jag får känna mig sååååå hemlighetsfull och le sådär lurigt.
Nä, skärpning. Detdär är elakt... 
 
Mitt rum borde redas upp lite så jag skall väl sysselsätta mig med det istället för att vila tills maten.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0