SURPRISE.

Nu tänkte jag släppa ner en bomb till grunden. Vadå?! Är hon gravid?? Nä, inte sååååå farligt. Jag har gått i bilskola i ungefär 3 månader och idag skriver jag teoriprovet. Det är första gången jag skriver det på bloggen för att det har varit mer eller mindre hemligt tidigare. Dum som jag är skriver jag ju förstås hit det före jag ens fått provet godkänt, äh, lite mera press på att klara det, nema problema. Jag skrev i augusti (?) att jag inte skulle ta körkort nu. Well, det blev väl ändrade planer och hoppeligen får jag köra lagligt fr.o.m. den 6 Februari. Om jag klarar uppkörningen då lovar jag att jag kommer ha ordentligt med energi på scenen senare samma dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0