21.45

Godkväll på er med. Budskapet kom fram, alla bombade mig med intyg om busskort idag på samma gång så jag har huvudvärk nu, haha! Nä, men det är jättekul och jag vet att det är långt över hälften som ännu skall ha busskort.
 
Efter jobbet var jag och kollade flickornas träning, dom e nog härliga dom!!
Imorgon jobb igen och så får vi se vad kvällssidan har att erbjuda, möjligtvis en lång länk eftersom det inte blev av idag. Vaknade till ett sånt sjudundrandes åskbuller idagmorse att det nästan var hemskt. Somnade inte igår heller förrän ungefär 1 på natten. Jag är inte rädd för åska på något vis men jag får bara svårt att somna, om ni fattar vad jag menar? Så huvudvärken kan ju faktiskt bero på för lite sömn också...... Skall försöka somna så fort jag publicerat det här inlägget. Sov sött.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0