Norrvalla training & inspiration day 28.1.2017

Hallå! Tänkte att jag kunde damma av denhär bloggen efter mer än ett halvt års uppehåll, nu när jag äntligen har något "vettigt" att skriva om. 
 
 
De som följt med mig på andra sociala medier vet att jag nuförtiden studerar på Norrvalla och att jag trvis otroligt bra!! Men det kan jag kanske skriva om i ett senare tillfälle.
 
 
Anyway, jag minns förra året att många bloggare var på Norrvallas fitness-event och vad jag har förstått var många nöjda. Detta år har det varit på elevers ansvar att lägga upp affischer angående eventet men vi kanske har varit lite sent ute. Sååå jag tänkte att ifall det finns någon finlandssvensk bloggare som råkat missa att detta är vad som händer inkommande helg så har jag ändå gjort något!
(Bild från Norrvallas fb-evenemang)
 
 
Jag ser personligen verkligen fram emot det och i mina studier ingår det att detta år delta i de olika passen så vad är bättre än det?! Dock har jag simskola mellan klockan 9-12 men efter det skall jag försöka vara med på så många pass som möjligt. Är ni påväg och möjligtvis ser mig kan ni väl hojta till?!
 
Här kan ni hitta passen som erbjuds och vilka tider det handlar om!
 
 
 
Och om någon är intresserad så finns även Norrvalla (tillsammans med solvalla) på instagram under namnet "folkhalsan_utbildning" och fr.o.m. idag har vi ett litet projekt som går ut på att en elev från idrottsledar-utbildningen får ta hand om instagramkontot under en vecka och denna veckan är det jag som laddar upp bilder!! (Jag kommer förstås lägga någon "behind the scenes" inför evenemanget!!) Det låter väl bra?!
-De senaste från min egen instagram, @danielaragnell
 
 
Och för att göra klart, jag får verkligen inte betalt för att marknadsföra eller något, utan  jag gör detta bara för att hjälpa till och för att jag tycker att Norrvalla förtjänar detta.
 
 

RSS 2.0