En dagens.

Evigheter sen senast och efter att jag gjort x-antal försök under dagens gång till ett vettigt inlägg får ni en lista istället! 
 

Dagens humör: Väldigt neutralt. Varit lite trött hela dagen men inte gjort något åt det och humöret har pendlat i en jämn båge

 

Dagens frisyr: Utsläppt. Pannluggen blev finslipad igår så den är med i svängarna!

 

Dagens klädsel: svart linne, svart huppari, svarta träningstights och vita strumpor

 

Dagens tråkigaste: 1. Det är 12 dagar innan jag flyttar härifrån. 2. Mitt nyckelkods-kort till nätbanken har i något tillfälle fått någon sorts vätska och "slipat" bort en tredjedel av just den koden jag behövde för att logga in idag?!?!?!?!? Whyyyyy?!?!?!?

 

Dagens längtan: Även om det är jättetråkigt att jag snart flyttar härifrån har jag den senaste månaden längtat något fruktansvärt till sommarjobbet och att inte behöva anpassa mig efter studiestödet!!!

 

Dagens superlängtan: Att få positivt svar från Norrvalla. Ingen kan förstå hur lycklig jag skulle bli om jag skulle få en studieplats på idrottsledar-linjen och även om flera sagt till mig att de verkligen tror att jag kommer in vågar jag inte ropa hepp ännu.

 

Dagens låt: Jag brukar ofta vara den som börjar lyssna på låtar efter att alla redan lyssnat sönder dem men idag råkade spotify träffa mig rakt i hjärtat med denna låten, som dessutom släppted för bara någon vecka sedan! (sen att den tydligen är theme-song för ett kommande "actionäventyrs-plattformsspel" bryr jag mig inte så väldigt mycket om.... Det är ju låten som det frågades om??)


RSS 2.0