En liten update

Oj oj oj, nu har här ekat rätt så tomt i nästan två och en halv månad?! Vart for tiden?!
 
 
Vi har flyttat och landat på enligt mig bästa möjliga sätt. Vi har båda fått varsitt jobb, hundarna trivs bra och livet känns ganska under kontroll! Jag har fått dra vattengymnastik här i Ekenäs också, fått hösten jobb-säkrad; jag kommer dra vattenjumppor, simskolor, träning för barn och hoppeligen också lite utomhusträning för vuxna, HUR BRA?!?! Precis såhär som jag önskade. Och innan dess jobbar jag som assistent och under sommaren som servitör på Pub niska här i Ekenäs så lagom med variation borde jag ju nog kunna få!
 
 
Och även fast livet annars är så härligt och underbart så skjuter jag fortfarande på mina sista skolarbeten, helt i onödan. Jag skulle egentligen ha all tid i världen att få dem undanstökade men nej, där blir de ännu och hänga, varför ska människan ens vara konstruerad på det sättet?? Eller så är det bara jag. Jag borde hitta en häst att rida på (en av skoluppgifterna), skriva träningsanalyser på tre olika sorters idrott och göra analys på kroppssammansättningar men naaaa, det lockar bara inte. Inte ännu i alla fall. Och så har jag sista proven i PT-utbildningen inom mindre än en månad, skrämmande vad snabbt särskildt denhär våren gått!
 
 
Här emellan har vi hunnit ha en fotografering utomhus med Dari och hundarna eftersom jag (!!!!) vann en facebook-tävling (händer sånt ens? Inte för att jag typ någonsin deltar men denhär tävlingen var värt ett försök) och vi är mer än nöjda med bilderna vi fått och ska beställa hem några av bilderna för att kunna hänga på väggarna! Bara kolla på dessa:
 
(c) PF Pixelstudio
 
 
 
 
Och ja, nu blev det lite flummigt inlägg igen eftersom det hänt så mycket så att skriva en sammanhängande text var inte riktigt min högsta prio men ni får njuta destu mer av bilderna (:

RSS 2.0