"nobody here in this school is normal"

"If you want to make me sad or angry, say to me I'm normal. Normal means mainstream and not beiang able to have own thoughts....."
Idag log jag i auditoriet då jag hörde ovanstående uttalande. Jag känner att jag är på rätt plats, på riktigt. Jag är inte normal jag heller. Jag sov kanske lite dåligt förra natten och hade vätskebrist på eftermiddagen men tusan, jag lever ju fortfarande så här ska jag inte klaga allt för mycket :--) ! Brandbilen kom också och hälsa på efter att brandalarmet ringt en stund, bra första skoldag, jovisst (--; 
En länk skall ännu bli avklarad idag med två andra tjejer, jättekul med sällskap!
 
Ännu är vi ju inte helt startade på skolan, men som det ser ut nu så är jag verkligen taggad inför dehär kommande 9 månaderna! (Haha, nej jag är inte gravid...!!)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0