Tisdag (?)

Tisdag tror jag att det är idag fast det känns som onsdag.
Dagen har löpt på med skoj program, bekantningslekar för att lätta på stämningen mellan oss musikstuderanden och språkstuderanden. Vet inte om jag märker så stor skillnad ännu, men det går väl framåt!
Jag blev kär idag i ett té som jag egentligen redan från början visste att jag skulle gilla. Med pepparmint-smak, oj gode gud tack för att du sponsrat mig med gott té, haha ;--)
 
Lite strul med min cykel blev det idag men nu är den fastlåst och jag har nyckeln. Gick ner till konstgräset för att hälsa på flickorna och efter deras träning fick jag sällskap av finafina Sara som jag också kommer vara med på fredag efter skolan, superbt!!
 
I skrivande stund sitter jag på mitt rum och lyssnar på musik. Det känns som om jag har bott här redan flera veckor fast jag bara har bott här två dagar, men det är ju baara positivt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0