Well hello Karis!

Godkväll. Vet ni, jag skulle inte kunna må bättre just nu! Har haft sånt lyckorus hela eftermiddagen/kvällen här på internatet och det är så skönt!! När jag packade upp kunde jag ju inte sluta skratta åt hur tassig jag är, men dethär är på riktigt. När klockan var ungefär halv nio stack jag ut på länk. Fick tips om en spånbana med backar och där flåsade jag upp och ner, utan att stanna. Sedan länkade jag vidare runt pumpviken och mätaren slutade på 9km. Sedan åt jag två apelsiner, haha! Nä, dethär är härligt och det kommer bli superbt!! Rummet var större och lyxigare än vad jag hade tänkt och wc'n + dushen är större än den jag är van vid hemma typ så jag lever som en prinsessa. Morgonmål imorgon från klockan 8:00, ajaj sir!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0