15 Dagar till Jul.

Håhhååå, julen är riiiiktigt just här. Denhär veckan är känd för att det är Lucia på fredagen. På torsdagen har jag musikteori 1/3 prov. Nästa vecka har vi julfest och ett uppträdande. Sen är det jullov i 2½ vecka. Kommer antagligen gå sönder, få abstinensbesvär och klättra på väggarna hemma för att få komma tillbaka till lärkkulla, ehöhö. Efter jullovet är det mindre än en månad tills jag blir myndig, gkähkodifsglunak. 
 
Jag har en skrap-adventskalender. Jag är 5 julgubbar från att vinna 20 000€. Kalendern har 15 dagar på sig att göra mig till den lyckligaste på jorden. Högst antagligen tycker min kalender inte om att bli skrapad så jag vinner inte någonting alls, fast om den är snäll så kanske den ger mig 5€... Kan meddela på julafton!
Om jag dessutom skall vara ärlig så har jag så gott som varje år skrapat en liiiiiiten del på varje "lucka" för att smygtitta. Kanske också därför jag inte vunnit stora summor. I år låtsas jag vara vuxen och mogen och låter luckorna vara.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0