Another sunday

9 Dagar kvar till julSnön har än en gång fallit till marken.
 
När jag kom till skolan igår kväll fick jag höra att en timme tidigare hade det varit poliser på skolgården, och inne i skolan. Vit skåpbil, någon skjuten, droger. Ett område på skolgården är fortfarande polisspärrat.
Där hade jag helt ovetande traskat till skolan som vilken vanlig kväll som helst. Vi vet dock ännu inte helt vad som hänt.
 
Jag spenderade gårdagen i Ekenäs på julmarknaden och i bollhallen tills jag tog tåget till Karis. Fast jag hade lovat min mor att hållas inomhus resten av kvällen for jag med de andra från klassen till Serendi och lyssnade på Peik och hade allmänt mysigt. Satte för en stund sedan i köket med Tika och pratade om allt mellan himmel och jord, kul så! Vet ännu inte vad jag gör resten av dagen men en sak är säker, Jag ska ha mat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0