Jag vill att du ska känna, jag vill att du ska höra.

Jag finner inga ord. Så vacker låt, verkligen.
 
Just nu är jag i en tankecirkel. Jag tänker på något och allt går bara runt. Jag vet inte riktigt var jag står och vad jag ska ge för svar på frågor jag får. Utåt är jag hur pigg och glad som helst men inom mig finns det något som vill säga något, ropa hallå, men ändå klarar jag mig bra. Jag ler på jobbet och är trevlig mot alla kunder, en getaway från mitt privatliv, precis som det ska vara. Jag vet inte var mina riktiga vänner är som borde finnas någonstans. Jag har träffat en eller två av mina vänner nu under sommarlovet, som har varit planerade "träffar". De andra är någon annanstans och har det bra, antar jag. Dock skulle jag vilja höra något av dem, men orkar inte ta eget initiativ så jag är precis likadan "skitstövel" själv.......... Skolan börjar för mina flesta vänner om 4 veckor medan jag själv börjar om 6 veckor. Känns som om jag inte har några planer under de resterande veckorna men visst har jag det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0