Glad överraskning

Här va' de tyst igår! Sa jag att det snöade i tisdags? Ja det har i så fall försvunnit lika snabbt som det kom.... Vad gjorde jag igår då ? Jag sjöng så gott som hela dagen, jättekul!! Veckan går fruktansvärt fort och imorgon är det redan fredag, wait whaaat?! Helt sjukt!! Skrämmande att det rullar på så fort men inget som jag direkt kan påverka på något sätt. Efter helgen har jag den årliga godis-strejken fram till jul, hej och hå. 
Vad önskar jag mig till jul då ? Nå, det börjar på p och slutar med engar. Och min capo har gått och gömt sig på ett riktigt bra ställe och man kan väl aldrig ha för många av dem..... Förresten!! Min mor ringde och frågade om jag inte kan börja ta gitarrlektioner på riktigt efter julen? Hello sidoinstrument!!!!! Från början var det ju meningen att ha både sång och gitarr men min ekonomi sade stopp men nu fixar det sig tydligen ändå på något sätt så nu ska jag bli proffs! (eh, typ nästan i allafall.....)
 
Snart har jag rytmmusikhistoria, håltimme och teori (inte samtidigt förståss....), woppidoo
Någon dag gammal cambild
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0