3.10.2013

09:57. Jag vaknade för ungefär en timme sedan, med allt för få sömntimmar, haha! Drog med några andra från klassen till Serendi ungefär 10 på kvällen och hade det mysigt och himla kul tillsammans! Har varit en gång till Serendi förut men antalet besök kommer nog antagligen öka rejält under det kommande året, haha ;)
 
Annars då? Har endast en lektion idag för att teoriläraren sticker till Österbotten. Några större planer har jag inte för dagen och imorgon är det ju fredag!! Vart far dagarna egentligen?!?! På helgen blir det kalas för fulla muggar, både lördag och söndag, ska bli riktigt kul! :)
 
Ja,just det, jag klippte tillbaka min pannlugg igår också. Ett tag sen den var på plats. Jag skojade lite med att jag inte haft pannlugg på över ett halvt år men sanningen är den att jag har hittat bilder som är knappt 4månader gamla där jag har pannlugg..... Tusan också
Instagraam, @ddaannii96
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0