Att tappa greppet.

Igår var det en riktigt jobbig måndag. Jag hade andra slagverksensemblen i mitt liv och jag är riktigt riktigt dålig på det. Det är min absoluta svaghet. När och om jag lyckas så går det åt skogen direkt som läraren kollar. Jättejobbigt. Jag får bara kämpa vidare.
 
På eftermiddagen gick det däremot mot det bättre hållet! Jag tror faktiskt jag och Jennifer slipper genom PA-tenten på onsdag, JESS!! Vi är ju inte helt värdelösa trots allt..... Efteråt hade jag fått tillbaka all livsglädje jag förlorat under dagens gång, for ut på länk och när jag kom hem gjorde jag ungefär tusen armhävningar och stod plankan i 5h. Okej, kaaanske inte så många armhävningar eller sååå länge plankan men igår kändes det som att jess, jag är så himla bra och kan klara vad som helst! Idag har jag riktigt skön träningsvärk i hela kroppen, grymt! Snart börjar dagen med kör, kul som vanligt!
 
På bandövningen idag skall vi lära oss denna sång.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0