Imorgon är det freeeeda.

Hej på folket. För tillfället sitter jag med fötterna mot batteriet och tar tid hur länge jag kan hålla kvar dem. OKEJ NEJ DET GÖR JAG INTE.
 
Imorgon är det fredag, hipp hurraa, och jag har inte en enda plan för helgen. Ännu bättre skulle det vara om jag skulle kunna vara på lärkkulla över helgen men det tycket inte mitt klädskåp.... Just nu har jag ett stort sug för att möblera lite om i mitt rum, fast man inte egentligen får det, haha, jätte bad girl här hejj!
 
Alla andra skolor har höstlov men inte jag, vilket jag bara är glad över. Veckorna här på Lärkkulla går förbaskat snabbt och det skulle ju gå ännu fortare (om möjligt) om vi skulle vara mera lediga. Iofs kommer jag ju ha höstlov två gånger men det är typ ganska irrelevant just nu......................
 
Haha, jag bara skriver en massa konstiga grejjer just nu så det är bäst att jag sätter punkt innan det helt spårar ur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0