Jag är en tvivelaktig figur.

I och med att jag endast har en lektion idag som börjar 15:45 tog jag tåget till grannstaden. For och simmade med pensionärer som grymtade och inte brydde sig om de var i vägen och for sedan till gymnasiet för att ta lite noter av Emma. Att vara i gymnasiet kändes bara så fel, haha! Jag har varit på lärkkulla lite 1½ månad nu ungefär och redan vant mig kanske lite för mycket. Visst var det kul att se bekanta ansikten (och ännu mera obekanta!!) och sådär men jag hör hemma i karis det här året. Nästa år ska jag till gymnasiet igen, men nu ska jag nog hållas borta därifrån så mycket jag bara kan och njuta av Lärkkulla.
 
Dagens konstaterande, check
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0