Fredagsuppdatering.

Well, well. Det är fredag och min mor kommer och söker hem mig över helgen. Jag har inte varit hemma på två veckor ungefär, så det skall väl bli kul att komma hem igen!
Min mor blir dessutom lite äldre gumma idag,så grattis på henne! Vi firar det med kräftskiva ikväll hos bekanta. 
Som sagt så har jag inte varit hem på två veckor men jag har inte känt någon hemlängtan, antagligen för att människorna här är så härliga, verkligen. Under de senaste dagarna har jag haft lite bandövning, teori, ensemble och studioteknik. I förrgår spelade jag tennis och det var ju riktigt kul! (fast tekniken skulle ha kunna vara bättre från min sida, haha....) och igår drog jag en längre kvällspromenad för att rensa tankar och fundera överlag. Mitt humör var inte det bästa igår på morgonen/dagen men kvällen blev bättre efter hand.
 
Jag har ännu ungefär 1½h tills första lektionen, så skall väl fortsätta surfa runt, lyssna på musik och läsa andra bloggar, ha det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0