Lunchrast.

Fredagen den 13e............... Jag tycker synd om alla 97or på konventen idag, de är dödsdömda med perfekt datum, haha.
 
Jag har nyss smällt i mig god lunch och snart fortsätter vi med det vi började med i morse. Spela in en låt!! Hallelujah vad det är roligt fast vi knappt gjort någonting ännu heller, haha.
Igår hade vi ett litet uppträdande här på skolan för språkstuderandena och sedan dansade vi salsa, åt grillat och chillade, jättekul!
 
Jag skall hem igen under helgen med fullspäckat program. Idag står konventen på schemat, imorgon är det öppet hus på Active (ännu osäkert om jag far dit.), på kvällssidan skall vi på kräftskiva, söndagen är det gennarbyviken runt, kanske kalas och så ska jag öva med mitt luciagäng. Det är skönt med mycket program så det inte blir mycket död tid någonstans!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0