Sen fredagkväll.

Hej folket! Idag spelade vi in i studion och det var riktigt kul! Knappast sista gången jag står i studion (;
Efter skolan spenderade jag tid med Jessi och det märktes ju på henne att det inte var igår vi träffades senast, haha! Fina foton fick vi också, men dem får jag först imorgon. När Jessi lämnade mig så gick jag ut på 12km promenix, för att jag trodde det var dött i skolan..... Det var det ju inte två timmar senare, haha! Skall snart sova, och hoppas på att jag sover ut imorgon riktigt ordentligt. Vet ännu inte i vilken del av Raseborg jag befinner mig i på morgondagens kvällssida, det återstår att se!
Ha en braa helg.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0