1 April

1 April är nog den värsta dagen som existerar. Jag som normalt skrattar åt allt kan ju inte hålla mig för skratt på en dag som denna fast jag talar sanning.. Läraren bara skrattade åt mig när jag sade att vice-rektorn hade ärende till henne, inte alls kul :( och när jag på riktigt anstränger mig för att dra ett skämt får jag bara dåligt samvete. Fy usch. Den enda som jag skulle kunna dra skämt för är min syster men henne träffar jag inte idag. Hon trodde knappast på mamma som berättade att jag var hem ett varv igår mitt i natten.... Nä, fy usch för den här dagen. Får nog minus tusen poäng och massor med tummen ner. Vår programchef lurade dessutom mig för 10sek. idag morse, det var inte heller kul, alls.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0