Idag är det once again fredag.

Stagenight igår gick galet bra. Allt satt precis som det skulle och jag är nöjd. PLUSPLUS, de sjöng ha den äran för mig igår också på stagenight, kändes speciellt. Dessutom klarade jag även uppkörningen på morgonen så nu har jag ett körkort, wohooo!! För att fira lite så sitter jag ensam i mitt rum och äter upp wiener nougat som jag fick till julklapp, haha, bättre sent än aldrig? Problemet med wiener nougat är det att om man tar en bit så tar man 20. Fyller väl på energi-förrådet lite, huvudet hamnade på dynan ungefär 4-tiden förra natten så jag har varit passligt pigg idag. Imorgon får jag däremot sova preciis hur länge jag vill, för hallå, det är lördag!!
 
Annat då? Nästa vecka är det två uppträdanden i kalendern, det ena mycket dystrare än det andra. Det går nog bra.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0