Muminmamman här

Flex-vecka. Under veckans gång kommer vi att skriva, producera och spela in en låt. Vi är indelade i fyra olika grupper och jag är nog i en helt fruktansvärt bra grupp. Vi är så gott som klara med vår låt och det låter faktiskt bra. Inte något löjligt flum (okej, kanske lite......) men också något man kan vara stolt över. Jag som hoppade av låtskrivarkursen vi har på skolan för att jag blev rädd och trodde jag var sämst i världen........ Nu har jag och Jennifer slått ihop våra skallar och fått en vettig text nerskriven, tjohoo!
 
 
Angående rubriken? Weeeeell, kanske lite inside grej här på Lärkkulla. För att göra det kort och stilrent;
Vår extra-lärare under veckan : Nu tar vi en kort paus så alla hinner gå efter penna och papper. Eller finns här någon muminmamma som har massor med pennor att dela med sig av?
Jag : kanske.......
Sedan fick alla låna pennor av mig, tjohoo igen!
 
 
Kom nyss in från en 5km länk, svalt och skönt ute och det känns bra i benen. Kul också att snön smälter bort så småningom.
Story of my life.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0