This moment like the others.

Tjohejj vad vårt gig var bra igår! Jag hade mycket mera "fiilis" än förut, jag satsade på utseendet och hela köret, haha, jag hade förbaskat kul med andra ord. Agerade chaufför både till och från giget, kul det med! Somnade någon gång 4 tiden imorse och vaknade 11.30 passligt till lunch........ Imorgon spelar jag in sång i studion till vår egen låt som vi gjorde förra veckan och sedan hoppar jag på tåget till Åbo för att gå på simlärarkurs och umgås med Ellie, två flugor i en smäll!
Dagen efter frillan, haha
 
En av våra lärare påminde oss också om att vi kommer aldrig ha lika roligt i våra liv som vi har nu när vi kan sitta uppe till småtimmarna mitt i veckan och inte vakna före lunch. Det kan faktiskt ligga något i det han sa....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0