Va saa du?

-Bangang, vet du vad det är?
-Du är nog stor du!
-Ja vi kan ju sätta in dig i datorn och kolla om vi vill ha med dig eller inte, och om vi inte vill så kan vi ju bara trycka på delete-knappen så är du borta för alltid!
-Du är som sov-musik. Först somnar man till musiken för man är så trött och så vaknar man upp några timmar senare och så är musiken fortfarande på. Det blir man glad av.
-Det är ju hemskt om man går en hel dag och luktar skit utan att någon säger till. Då får jag riktig ångest. Fast jag kan väl inte få ångest för saker jag inte vet.....
-Om du skulle träffa mig på klubben när jag är full skulle du nog tycka att jag är helt störd i huvudet.
-Man kan ju krossa nötter med manboobs. Och jag kan säkert krossa chips med mina!!
-Nääe va e de fö fel på bilen nu.... Dääär e tonen, Bess!
-Det kittlar så när du smeker mitt lår Matte... Det pirrar till i blindtarmen...
 
Jag vet någon som skulle kunna ha en weekly/daily quote bok...... Tyvärr är det där bara ett få-tal saker som personen har sagt, och skulle jag komma ihåg mera skulle jag dela med mig... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0