Här igen

HÄÄÄR hittar ni det första inlägget som jag skrev om Lärkkulla på den nya hemsidan (länken öppnas i ett nytt fönster).
 
Veckan har börjar bra, mycket musik och skoj, dock ligger nog kameran bara i väskan vilket är lite trist. Nå, jag har ju ändå några månader på mig att utnyttja den...... Idag efter kaffet har jag sånglektion och efter det får jag vänta någon timme tills vi har övning med "mitt" måndagsband. I år har vi två måndagsband så det blir väl lite finurligt, men jag hör till måndagsband nummer 2, vilket kan tänkas vara logiskt eftersom vi bara är 2-års studeranden i det bandet, tjohej! Förresten, har jag nämnt att jag och Tika delar rum så vi har typ det största rummet på hela internatet, huuur bra?!?!
 
Under helgen skall jag på kräftskiva samt sjunga för mamma iom att hon fyller på lördag och nästan grät förra året då varken jag eller någon annan i vår familj sjöng eftersom jag var på internatet då. Nåväl, sånt är livet.....
 
Iom att jag varit oaktiv med både kameran och instagram så tänker jag faktiskt bjuda på några väldigt nytagna cam-bilder, njuuuut!
 

Kommentarer
Postat av: Daniela

Fina :) Hur gammal är du?

2014-09-03 @ 14:20:23
URL: http://www.aleinad.blogg.se
Postat av: Daniela

Roligt :) Jag fyller den 4 december :)

Svar: Haha, ojnej!! De e ju smått kul! :D
danielasliv.blo.gg

2014-09-04 @ 07:12:25
URL: http://aleinad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0