Aaaand I'm lucky!

Efter en vecka lite down-mode så känns det nu som om jag är lite för lycklig nu för tillfället, men vad gör nu det? 
 
Bestämde med syster att hon och jag far på en liten shopping-runda i Salo innan joel anländer med tåget, sååå kulkul! Länge sedan jag "shopp-shoppade" så vi får se vad jag kommer hem med........ Tänker i alla fall försöka sikta in mig på kjolar/klänningar men det finns ju ingenting som säger att det kommer bli så.
 
Skulle bara uppdatera litegrann! Dessutom gjorde jag världens godaste middag idag (haha), bacon-lindade kycklingfiléer och ris, fy vad gott! Och bytte till rena lakan också, mys!
 
Ojojoj, den kvalitén altså! Alla bloggar-principer som bortblåsta (tur att jag inte bryr mig så mycket) för vem tar inte bilder på sina dynor och täcken med web-cameran??
Tjabadabaduuuu
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0