Aaaand what did I say.

Dålig dag igår och dålig dag idag, det går bra nu.
 
Min bihåleinflammation hänger kvar med mig och pollen-allergin har knackat mig på axeln. En missnöjd och ledsen Daniela gjorde sångexamen igår och det gick inte som planerat. Feedback som jag inte ville höra och ett vitsord som jag stirrade mig blind på. Prestations-kraven som varit så gott som bortblåsta kom tillbaka på någon sekund. Kände mig värdelös och usel och funderade vad jag tänkt göra med mitt liv. Trött och outvilad anlände jag hem till Tenala i hopp om att få sova och verkligen vila ut. Fick inte göra det utan hamnade jobba istället. Jag är slut både mentalt och fysiskt och blir irriterad på allt och ingenting. Jag skall försöka vila ut under de kommande dagarna så att jag är pigg och glad på inträdesproven nästa vecka. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0