Näsbarn.

Vet ni vad?
Jag har jobb och gig på lördag, jobb på söndag, sångexamen nästa veckas onsdag och veckan efter det börjar mina inträdesprov. Vet ni vad jag också har?
 
Bihåle-inflammation. För andra gången detta år. Vet ni hur frustrerande det är? Man får bara anpassa sig efter situationen och göra det bästa av det. Senast igår på sånglektionen blev jag så förbannad på mig själv för att jag inte kunde sjunga ordentligt. Det är svårt. Jag, om någon har väldigt svårt att lyssna på andra som sjunger falskt. Då skulle ni kunna föreställa er hur svårt det är för mig när jag själv sjunger falskt. Det är döden. Tabu, eller vad man nu skall kalla det. Jag är sååååå kritisk och petnoga. Jag har blivit bättre med det men jag blir fortfarande pinad. Dessutom hamnade jag backa ur från att vara bakgrundssångare på Stage Night imorgon för att hoppeligen spara lite röst. 
 
 
Redan då jag var liten och blev opererad konstaterades det att jag var ett näsbarn och kommer att få diverse problem i framtiden. Well, here I am. Dagar med bihåleinflammation funderar jag mycket "Varför skulle jag börja sjunga överhuvudtaget?!"
 
I väntan på bättre dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0