Showtime

Så var det nästsista gången simskola i Esbo, nästa helg avslutning.... Kommer verkligen sakna barnen, de har varit busiga, snälla, jätteljuvliga och små-elaka och några förstod inte varför simskolan skulle ta slut över huvud taget......
 
 
   
Såååå sann bild, swim for the win!
 
 
 
På tåget till Karis pratade jag med min plats-kompis (hah, är det ett ord? Vi satt brevid varandra på tåget i alla fall), och ni finlandssvenskar har väl också varit med om att man börjat på det ena språket men märker efter ett tag att båda kan svenska lite bättre än finska? Pinsamt kanske men det störde ingen av oss. Det var små-kul. Både igår och idag har jag hunnit busa lite med Max och Felix men snart åker jag tillbaka till Karis. DET ÄR JU GIG PÅ EVALD'S IKVÄLL SÅ BÄST FÖR ER ATT NI ÄR DÄR!!!!!!!!!!!
Jag skall börja skriva ut papper nu så att vi möjligtvis klarar det lite bättre än utan, så får vi höras snart igen någon gång. Seeeeyoooou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0