Tomt.

Efter två riktigt dåliga dagar humörs-mässigt hamnade jag pussa Joel hejdå idag morse, än en gång. Det gjorde ont, men det är bara att konstatera att det är endast 2½ vecka tills vi kommer att ses ganska ofta iom. alla mina inträdesprov i Sverige + skolresan. Dessutom är det ju inte långt heller tills jag får sommarlov och får spendera hela sommaren på Åland. Och det har ju gått förvånansvärt bra på distans också, men om man tänker på att vi i början inte träffades på 7 veckor skulle jag inte kunna förstå hur vi klarade av det... Sjukt. Nåja, nog om det.
 
 

Vi inledde vår 60's show nu ikväll efter att ha haft övningar så gott som varje dag sedan tisdagen. Det har gett resultat men personligen kände jag inget speciellt. Jag var inte nervös och allt kändes bara som ett till genrep. Morgondagens föreställning klockan 13:00 kommer jag inte att delta i pga. jobb men senare samma dag klockan 17 är det fritt fram samt söndag 13:00. På tal om jobb skall jag nu skriva morgondagens program för simskola, så vi hööres.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0