Det är på riktigt.

Jag blundar och andas. Andas in dofterna från mitt hem i Tenala och lyssnar på spellistan "veckans tips" från Spotify. Känner efter. Det är nu som det sker. Det som jag har väntat på åtminstone hela sommaren och lite till. Det är nu jag tar steget. Steget då jag flyttar längre än 40km bort hemifrån. Allt sker över helgen. All packning som ska med på en gång. Hur mycket ryms i väskorna? Hur mycket orkar jag bära? Hur mycket behöver jag över huvud taget? När kommer jag hem nästa gång och kan ta med de saker som blir efter? 
 
 
 

Det känns konstigt. Overkligt. Men bra. Först skall jag bara umgås med favorit-människor, åka till huvudstaden (med all packning..........) till brorsan och överleva det årliga Midnight run på 10km. Efter det kan äventyret börja. På riktigt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0