En reality-check.

Igår slog det mig. Jag har bara 3 arbetspass kvar. PANG. Vänta nu, bara tre pass kvar? Det är ju så otroligt lite. Tiden har gått så otroligt snabbt och jag har haft det så himla bra. Jag har trivts på jobbet. "Tiden går fort när man har roligt". Lätt. Det har inte funnits många dagar då jag hellre velat vända mig om och blivit kvar och sova.
 
 
 
 
Jaha Daniela, och om du inte bloggat på en vecka, vad har du gjort då?
Jag har simmat mer eller mindre varje dag och varit på jobb, firat Joel och så vidare. Inte så mycket egentligen men tiden går i alla fall. Tror jag pallrar mig till simhallen idag igen och kanske gratis zumban ikväll. Skulle gärna åkt och kollat på fotboll men om inte Joel kan komma med så har jag ju inte så många alternativ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0