Kvalitetstid.

Jag och Joel åkte faktiskt och kollade fotboll igår fast det ett varv såg lite osäkert ut. Även om vi bara kollade en halvlek så kändes det bra i alla fall att faktiskt göra något på tu man hand. Ännu till på det föreslog Joel att vi skulle åka till Geta och kolla eftersom han tycker det är ett fint ställe och jag inte har varit där. Jag känner att sådant är viktigt. Kvalitetstid. Ja, vi har varit tillsammans varje dag under sommaren jag vet, men då han jobbat varje dag från klockan halv 8 och jag antingen börjat halv 7 eller efter att han åkt, och kommit hem när det är mer eller mindre läggdags eller han övar med sina killar så går vi mycket om varann. Men oj vad tacksam jag ändå är att ha varit här hela sommaren, jämfört med ifjol. Ännu mer tacksam är jag över att ha Joel bara på en och en halv timmes avstånd med buss under kommande år, istället för 1h tåg, 10h båt, lite tunnelbana och igen 1h med tåg.
Bild från min instagram för ganska exakt ett år sedan då vi varit tillsammans i ungefär 2 veckor och Joel sedan skulle åka hem och vidare till Turkiet. I år får jag följa med dit!! Hur kul blir inte det?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0