Don't you cry no more

Men du milde vad statistiken varit hög de senaste dagarna, haha! Har nog inte så mycket annat än bloggträffs-arrangörerna att tacka.
 
Bloggträffen i sig var väl helt okej. Hade ju inga förväntningar/aning om vad som skulle hända så dum som jag var hade jag inga pengar extra än till middagen på kw så jag kunde inte köpa något. Efter det styrde jag kosan mot Norris för att kolla på Lärkkullas "keikka" och träffa människor jag inte sett på länge. Då giget var över agerade jag kusk hit och dit, åt nattmat och landade hemma kanske halv 4 på natten. 
Söndagen var lugn och på kvällen hoppade jag ombord på båten. Igår morse hände det dock grejer. Inget som skulle vara intressant att läsa eftersom det skulle bli väldigt flummigt skrivet så vi struntar i det...................
På kvällen satt jag på espresso house med min moster och pratade om livet och annat kul.
 
 
 
Idag då? Inte hänt så mycket, vi har övat inför "julkonserten" nästa fredag. Fatta att det är jul om 16 dagar?!
 
 
Det enda i mitt rum här i Sverige som kan försöka övertyga att julen är så gott som här
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0