Kvällens planer.

Efter att ha gungat lagom mycket, skrattat åt alla på dansgolvet som var fulla och gungade ännu mer & blivit uppraggad 2 gånger av två olika killar precis innan jag hoppade av båten sitter jag nu hemma. Jag har hunnit med ett frissa-besök till fina Vikki samt lagat mat till mig, mami och syster. 
 
 
Om ungefär 2h hittar ni mig i Karis där jag ska gå på både bloggträff och norris-"keikka". Feels güüüd! Har ingen aning om vad man gör på en bloggträff men någon gång måste väl vara den första haha! Goodiebag utlovades i alla fall samt mat på kw så det är ju en riktigt bra början.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mima

Det var roligt att sees igår! :)

Svar: Det var de absolut!! Hoppas vi ses någon mer gång! :)
danielasliv.blo.gg

2015-12-06 @ 17:11:33
URL: http://lackerskan.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0