Det som är dåligt med att studera musik är att man analyserar. Allt.

I fredags fick jag imponeras över hur bra Miriam Bryant verkligen är. Hennes låtar och rytmer och så vidare. Så mycket perfekt i en musik-studerandes öra.
 
 
Igår fick jag hänga med några av mina saknade Tenala-brudar, catchade up, delade på pizzor och dansade loss på Kino vid tolvslaget.Tog taxi hem med Joel någon gång mellan 1 och 2 då det i princip var omöjligt att slippa in någonstans om man en gång lämnat stället...........
 
 
 
 
Idag har jag vinkat hejdå till tjejerna och jobbat. Imorgon är jag ledig så det är ju passligt mysigt. På tisdag tänker jag köpa ett 10-gångers kort till simhallen (som äntligen öppnar igen i Godby!!) , skall försöka simma varje dag innan vi åker till Turkiet, för att få upp grundkonditionen och blablabla, jag skall ju faktiskt springa 10km om en knapp månad, hujedamej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0