Fun fact.

Idag när jag är ledig körde jag in till stan för att köpa en läderrock för ynka 15€ som visade sig vara ännu snyggare än jag tänkte mig. Efter det hittade jag äntligen sushi-restaurangen i M:hamn men fick snabbt konstatera att det är stängt på måndagar, hur typiskt? 
 
 
Då jag skulle köra hem igen konstaterade jag att jag har inte utforskat sparhallen ännu?! Så jag svängde in där och gick omkring i butiken säkert 45min. Frivilligt, bara för att kolla vad de har att erbjuda. Jag tycker om att gå omkring i butiker och bara kolla. Varför? Ingen aning. Är det någon annan som är likadan? 
 
Jag har inte varit många gånger till Ikea, högst 3ggr i mitt liv, men jag skulle kunna gå där hur länge som helst, flera gånger dessutom. Fast jag har varit på ett ställe flera gånger hittar jag alltid något nytt att fascineras över. Jag behöver inte ens köpa någonting. Det är som terapi för mig. Ekenäs höstmarknad är bland det bästa jag vet, att bara gå där och kolla, märka att det är samma tält som alla år tidigare osv. Jag har inga problem med att gå ensam heller. Haha, lite konstig är jag väl ändå.
 
 
 
Från sparhallen kom jag ändå hem med lite plåster samt en burk Lindahls kvarg med kokossmak, för att lite mer mentalt förbereda mig inför Sverige. Jag menar, om jag gillar kvargen kan jag ju vara ännu mer säker på att jag överlever ett år i Sverige :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0