Hold on.

Gårdagens Måns-uppträdande var ju ännu bättre än vad jag förväntade mig. Låtarnas arrangemang, mellansnacket, bandet , scennärvaron, ja, lätt 10/10p. Efteråt kunde man dock inte träffa honom och få en autograf vilket var lite synd, men man överlever. När och om jag går igenom min kamera så får ni säkert bilder, för även om jag tagit ett steg tillbaka till en digikamera så var jag positivt överraskad över hur bra bilder man ändå kan få.
 
 
 
Idag var det dock en mindre mysig morgon när alarmet ringde klockan 06:00. Bihåleinflammation har anfallit mig once again och efter att jag kommit till jobbet fick jag höra att Måns tydligen befunnit sig på nattklubben i centrum efter spelningen, suck. Efter att jag funderat på saken var det nog lika bra att jag kom hem just den tiden jag gjorde, det kommer säkert flera tillfällen.
 
Så att sånt, hans skiva köpte jag ändå för ynka 15€ så jag klagar inte!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0