Summer, are you here to stay?

Jag tackar gudarna för att jag får jobba i ett väldigt svalt och behagligt utrymme dagar som dessa. Nej, jag klagar inte på solen, jag är väldigt glad för att den har hittat hit, men jag skulle inte klara av att jobba utomhus i den hettan vi har idag. Efter jobbet slängde jag mig på gräsmattan och de 20 minutrarna jag låg i solen räckte riktigt bra för min del!
 
Jobb imorgon igen och ledig på lördag. Mer eller mindre planer för helgen, jobb på söndag osv. Åker hoppeligen med båten på tisdag eftermiddag till fastlandet och är där 2 dagar, känns braaa
 
Ja justdet, grattis till alla andra i Finland som också heter Maria
jag och Joel gjorde världens godaste fyllda paprikor igår men bilden blev ju förstörd på instagram då jag publicerade den, så surt :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0