Superb helg

Umgicks med mor och styvfar igår och på kvällen hade vi gemensam middag med mina föräldrar samt Joels föräldrar hemma hos Joel, vilket var otroligt lyckat. Att se hur alla skrattade och pratade om gamla minnen värmde mitt hjärta och att äta suverän mat gjorde ju inte saken sämre.
 
 
Vinkade av föräldrarna i hamnen idag och skall om någon timme börja åka mot centrum för att kolla på Måns (!!!!!). (Joel åkte idag till Sverige för att kolla på AC/DC så jag får kolla på Måns hur mycket jag vill, haha)
 
 
Jag är inte den personen som är artist-frälst eller har idoler MEN när det handlar om t.ex. Måns så blir jag nog lite knäsvag om jag skall vara ärlig. Då han vann eurovisionen satt jag hemma i soffan och bara skrek och grät av lycka för han var så värd det. Han är en riktig Hero.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0