Ledig.

Jag tänker inte skylla på att det är tyst här pga. sommarlov, för jag är nog mycket mera på jobb än ledig, hah. Idag råkar jag dock ha en ledig dag så jag har inte stigit upp från sängen ännu utan ligger bara här och slöar. Midsommaren kom och gick, några killar från fastlandet hittade hit och jag var enda flickan på plats, så jag fick väl ta emot dedär dåliga skämten som alltid kommer nu och då............................................... Jaaa, vad mera? Killarna for ut och festa på lördagkväll men Daniela som hade jobb på söndagmorgon fick stanna hemma och gå tidigt och lägga sig. Ungefär 1-tiden fick jag köra för att hämta Joel som tyckte att festen var slut, och klockan 5 fick jag släppa in två av killarna som hotade med att slå in dörren om vi inte öppnar den, haha. All in all var det nog riktigt lyckad midsommar!
 
 
 
 
Nu är det mindre än en vecka tills min syster blir konfirmerad så just nu borde hon vara på läger. Jag och Joel åker från M:hamn på fredag kväll och vaknar upp i Helsingfors följande morgon. Där går vi omkring i någon timme i hopp om att hitta det som jag nu behöver hitta, och tar sedan tåget till Karis. Senare på lördag åker vi för att kolla på sommarteatern och efter det är det ännu oplanerat. 
 
 
 
Dessutom kollar jag runt på digikameror. Iom. att min systemkamera troligen aldrig kommer tillbaka och jag har systers konfirmation och Turkiet-resa framför är det nog en skam för mig om jag är utan kamera. Så nu försöker jag hitta relativt billiga men som också tar bra bilder. Så helt förkastad är nog inte denna dag.................
@danielaragnell på instagram
 
 

Kommentarer
Postat av: Janet

Jobbar du på Åland? :)

Svar: Joo, det gör jag! :)
danielasliv.blo.gg

2015-06-22 @ 10:25:20
Postat av: Janet

Med vad om man får fråga? Brukar titta in på din blogg då och då men har nog helt missat det :)

Svar: jag jobbar på en matbutik så jag plockar varor och sitter i kassa :)
danielasliv.blo.gg

2015-06-22 @ 22:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0